Monday, September 6, 2010

Hari 85: DVD Filem Indonesia sebagai hadiah hari raya?

Entri ini ditujukan kepada sesiapa yang nak menjadikan DVD/VCD filem Indonesia sebagai hadiah untuk orang lain atau diri sendiri sempena lebaran nanti.

Oleh kerana esok, 7hb Oktober iaitu hari selasa malam terakhir aku di Bali dan tadi terjumpa akhirnya kedai yang menjual DVD filem asli Indonesia (di kebanyakan kedai hanya versi VCD sahaja yang dijual). Maka sesiapa yang nak memesan DVD2 di bawah dan tajuk-tajuk lain, CD dan buku, serta untuk mengetahui prosedurnya dan harga sila emel aku ke zulhabri@gmail.com atau mesej di Facebook.

DVD YANG BANYAK AKU NAMPAK TADI

Sang Pemimpi
Laskar Pelangi
Rumah Maida
Cinta
Jamila dan Sang Presiden
Menculik Miyabi (cerita macam sial, tapi untuk fanatik Miyabi beli ini untuk koleksi sepanjang hayat)
Under The Tree (VCD)
Generasi Biru (VCD) untuk fanatik Slank
Alangkah Lucunya Negeri Ini
Menebus Impian. filem pasal MLM, tapi lakonan Acha mantap :) (sbb dia Acha kot, hehe)
Ketika Cinta Bertasbih
Mereka Bilang Saya Monyet
Perempuan Berkalung Serban
dan citer2 hantu yang berlambak

BUKU ANDREA HIRATA BARU PUN ADA



Buku untuk pemula













PESANAN DITUTUP JAM 5 PETANG ESOK, 7 OKTOBER

SYARAT DAN KETENTUAN BERLAKU (BUKU MUNGKIN BERGANTUNG PADA KEADAAN SEBAB AKAN MEMBERATKAN BAGASI SETERUSNYA MENGKAYAKAN AIR ASIA)

SESIAPA YANG PERNAH MEMESAN DAN SUDAH MEMBAYAR SEBELUM NI BAIK DVD ATAU APA SEKALIPUN DAN MASIH BELUM MENERIMA, SILA EMEL AKU SEKALI LAGI UNTUK MENGETAHUI STATUS


Ok, terima kasih.

+6281389486919

1 comment:

  1. salam...
    gua punya lu tolong reserve bro... gua ambik kat malim nawar...

    ReplyDelete